La nostra localització

Les nostres oficines es troben al mateix centre de Vilanova i la Geltrú. Al primer pis de l’Edifici Finques Montané, a la Plaça de la Vila número 3.

Atenció al públic

Dilluns a Dijous de 9:00 a 14:00 i de 17:00 a 19:00.
Divendres de 9:00 a 14:00.
Dissabtes tancat.
Formulari de contacte

Si vol posar-se en contacte amb nosaltres via correu electrònic, o vol sol·licitar algun pressupost pot omplir el formulari de contacte que ha a continuació o enviar-nos un correu a l’adreça vidalpique@vidalassociats.cat. També pot trucar-nos al 938.115.211.
Li contestarem el més aviat possible.

La finalitat i ús previst tant de les dades en si mateixos com del seu tractament, és prestar-li el servei sol·licitat o atendre les seves consultes. A continuació, pot acceptar la finalitat que cregui convenient marcant la seva casella corresponent i fer clic al botó ENVIAR, tingui en compte que algunes finalitats poden ser necessàries per poder prestar el servei, en el cas de NO marcar aquestes caselles, no es podrà prestar el servei associat.

Prestació del servei contractat/atenció comercial (Si accepta el tractament de les seves dades amb aquesta finalitat marqui aquesta casella).
Enviament d'ofertes de productes i serveis del seu interès (Si accepta el tractament de les seves dades amb aquesta finalitat marqui aquesta casella).

He llegit i accepto la política de privacitat