QUI SOM

Vidal Piqué i associats SCCL som una consultoria, amb més de 25 anys de trajectòria, especialitzada en l’assessorament integral a l’empresa i a l’autònom.

El nostre equip humà està format per professionals especialitzats en les diferents àrees de l’àmbit fiscal, comptable, laboral, financer, mercantil i jurídic, amb l’objectiu permanent d’oferir una resposta sòlida i eficaç per a cada cas concret i col•laborar en l’assoliment dels objectius empresarials dels nostres clients.

Alhora podem oferir l’experiència d’altres professionals de les empreses del grup, entre els quals hi ha gestors administratius, tècnics en recursos humans, administradors de finques, agents de la propietat immobiliària, agents d’assegurances, advocats, enginyers tècnics industrials, enginyers tècnics de telecomunicacions, entre d’altres, que permeten proporcionar un servei global a empreses i particulars.

Els nostres valors són la proximitat, el dinamisme, el rigor, l’ètica, l‘autoexigència i la professionalitat.

Our Team

Who’s behind the scenes?