Declaració de renda

Has venut un immoble? Tens una activitat econòmica o cobres lloguers? Has cobrat ajuts o tens dret a alguna deducció? O només tens un sou per declarar? Sigui quin sigui el teu cas et podem ajudar en la teva declaració de la renda. Com cada any, i ja en van 25, a Vidal Piqué i associats realitzem la campanya de RENDA i PATRIMONI per assessorar-vos en la preparació i presentació d’aquests impostos. La confiança que dipositen cada any els nostres clients en el nostre servei ens motiva i il•lusiona a seguir oferint-lo amb rigor i professionalitat.

Podeu concertar cita amb nosaltres o contactar mitjançant correu electrònic, telèfon o a les nostres oficines.

93 811 52 11

La finalitat i ús previst tant de les dades en si mateixos com del seu tractament, és prestar-li el servei sol·licitat o atendre les seves consultes. A continuació, pot acceptar la finalitat que cregui convenient marcant la seva casella corresponent i fer clic al botó ENVIAR, tingui en compte que algunes finalitats poden ser necessàries per poder prestar el servei, en el cas de NO marcar aquestes caselles, no es podrà prestar el servei associat.

Prestació del servei contractat/atenció comercial (Si accepta el tractament de les seves dades amb aquesta finalitat marqui aquesta casella).
    Enviament d'ofertes de productes i serveis del seu interès (Si accepta el tractament de les seves dades amb aquesta finalitat marqui aquesta casella).

He llegit i accepto la política de privacitat